seowebngh seowebngh .

seowebngh

دستور العمل هاي لازم براي طراحي اپليكيشن OS

طراحان اپليكيشن مسئول طراحي خوب و ايده آل اپليكيشن ها هستند در حالي كه توسعه دهندگان بايد بتوانند آن را به درستي پياده كنند. 

طراحان اپليكيشن وظيفه دارند تا هر چه كه مربوط به طراحي ميباشد مانند دكمه ها، رنگ ، استايل و … را متناسب با رابط كاربري UI و UX اپليكيشن مورد نظر را طراحي كنند. 


يكي از انواع طراحي هاي اپليكيشن طراحي اپ IOS ميباشد كه در ادامه كمي در رابطه با آن شرح خواهيم دارد. 


دستور العمل هاي لازم براي طراحي اپليكيشن OS

طراحي اپليكيشن موبايل در بين سيستم عامل هاي مختلف شباهت هايي دارد مانند؛


طراحي مبتني بر هدف

سادگي طراحي

حفظ هدف طراحي اپليكيشن

قبال خواندن و روان بودن اپ


در طراحي اپليكيشن براي اندرويد و آي او اس بايد الگوهاي مختلفي را در نظر داشته باشيد .البته بايد در مورد جزئياتي همچون نوع قلم، دكمه ها، مكان قرار گرفتن آيكون ها و … كه با رابطه كاربري در ارتباط است اهميت داد.


 ابزار wireframe dedicated براي طراحي

براي طراحي بايد نمونه اي از طرح را داشته باشيد كه براي اين كار از ابزار wireframe dedicated ميتوانيد استفاده كنيد. براي طراحي بايد آن را روي كاغذ طراحي كنيد كه اين ابزار اين امكان را فراهم آورده به راحتي بتواند طراحي اپ مورد نظر را بكشيد. 


ساخت نمونه اوليه اپليكيشن

بعد از طراحي با ابزار گفته شده در بالا و مشورت با تيم طراحي و تاييد آنها مي توانيد براي ساخت نمونه اوليه شروع به اقدام كنيد.  


براي ساخت نمونه اپليكيشن ابزارهايي وجود دارد كه براي راحتي كار ميتوانيد از UXPin استفاده كنيد. اين ابزار جزئيات دقيقي براي ساخت دارد كه در صورت حتي حدس و گمان مي توانيد به راحتي از آن استفاده كنيد. 





برچسب: طراحي اپليكيشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۳۳ توسط:seowebngh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :